ZERBINI, Cristina
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.169
NA - Nord America 2.071
AS - Asia 966
AF - Africa 20
SA - Sud America 20
OC - Oceania 14
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 6.263
Nazione #
IT - Italia 2.067
US - Stati Uniti d'America 2.055
CN - Cina 388
IE - Irlanda 342
SG - Singapore 319
SE - Svezia 263
DE - Germania 82
FI - Finlandia 74
FR - Francia 69
TR - Turchia 67
AT - Austria 64
NL - Olanda 48
IN - India 41
ID - Indonesia 22
PH - Filippine 22
GB - Regno Unito 21
PT - Portogallo 19
BE - Belgio 18
CZ - Repubblica Ceca 18
PK - Pakistan 18
RO - Romania 18
VN - Vietnam 17
MY - Malesia 16
ES - Italia 15
CA - Canada 14
AU - Australia 12
HK - Hong Kong 12
BR - Brasile 11
CI - Costa d'Avorio 9
PL - Polonia 9
EE - Estonia 7
JP - Giappone 7
KR - Corea 7
TW - Taiwan 7
BD - Bangladesh 6
BG - Bulgaria 6
CH - Svizzera 6
UA - Ucraina 6
EG - Egitto 5
CO - Colombia 4
GR - Grecia 4
IR - Iran 4
HR - Croazia 3
HU - Ungheria 3
LK - Sri Lanka 3
NP - Nepal 3
PE - Perù 3
CY - Cipro 2
EU - Europa 2
LU - Lussemburgo 2
MD - Moldavia 2
NZ - Nuova Zelanda 2
SN - Senegal 2
TN - Tunisia 2
A1 - Anonimo 1
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AZ - Azerbaigian 1
DK - Danimarca 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EC - Ecuador 1
KE - Kenya 1
KW - Kuwait 1
LV - Lettonia 1
MA - Marocco 1
MT - Malta 1
MX - Messico 1
PS - Palestinian Territory 1
PY - Paraguay 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 6.263
Città #
Chandler 414
Parma 405
Dublin 338
Singapore 223
Santa Clara 218
Ann Arbor 196
Ashburn 169
Milan 158
Bologna 111
Beijing 90
Boardman 86
Rome 81
Dearborn 72
Houston 62
Nanjing 59
Princeton 53
Vienna 53
Piacenza 51
New York 50
Izmir 42
Reggio Emilia 38
Modena 31
Wilmington 29
Shanghai 28
Monteforte Irpino 27
Nanchang 24
Verona 24
Fidenza 22
Amsterdam 21
Naples 21
Bremen 20
Cattolica 20
Helsinki 20
Los Angeles 20
Trento 19
Brussels 18
Mirabella Eclano 17
Strasbourg 17
Ardea 16
Shenyang 16
Venice 16
Dallas 15
Rho 15
Tianjin 15
Redmond 14
San Mateo 14
Carpi 13
Changsha 13
Fiorano Modenese 13
Granada 13
Hebei 13
Hefei 13
Brescia 12
Fremont 12
Jiaxing 12
Seattle 12
Florence 11
Ho Chi Minh City 11
Napoli 11
Palermo 11
Reggio Nell'emilia 11
Sigtuna 11
Turin 11
Albufeira 10
Catania 10
Des Moines 10
Falls Church 10
Kocaeli 10
Kunming 10
Torino 10
Abidjan 9
Albenga 9
Delhi 9
Gallarate 9
Göttingen 9
Pisa 9
Bergamo 8
Istanbul 8
Neviano degli Arduini 8
Norwalk 8
Redwood City 8
Santa Maria Capua Vetere 8
Treviso 8
Atlanta 7
Central 7
Davao City 7
Ficarazzi 7
Forlì 7
Islamabad 7
Livorno 7
Mumbai 7
Ravenna 7
Sassuolo 7
Schio 7
Trezzano Sul Naviglio 7
Velletri 7
Woodbridge 7
Acquaviva delle Fonti 6
Angers 6
Chicago 6
Totale 3.967
Nome #
Sostenibilità ambientale e food packaging. Il ruolo del materiale nel processo di acquisto 290
Comportamento del consumatore e sostenibilità: un’analisi bibliometrica 290
Nutritional claims and framing effect: how does the way of communication impact on the product perception? 255
Il packaging come strumento di comunicazione: l’impatto della rappresentazione spaziale del prodotto sul coinvolgimento del consumatore 160
Comunicare la sostenibilità ambientale attraverso il packaging 154
Does biometrics improve marketing research? A new product brain imaging and behavioural assessment. 154
The effect of packaging material on consumer evaluation and choice: A comparison between glass and tetra-pak in the olive oil sector 142
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model 142
The role of pride, awareness of consequences and sense of responsibility in sustainable packaging choice 136
Consumer Responses to Explicit Sexual Stimuli in Advertising: Artistic vs Provocative Style 136
A new model to predict consumers' willingness to buy fair-trade products 126
Teste tempestose. Capire il consumatore: dal comportamentismo al neuromarketing 124
How fair-trade claims and emotional empathy affect the consumer’s propensity to buy fair chocolate? 124
Eu Ecolabel: il ruolo delle etichette ambientali nel processo decisionale di acquisto 124
Innovation in Tradition: Key Success Factors of New Entrepreneurs in the Retail Trade 121
The impact of premium private labels on store loyalty 118
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model. 109
Wine Marketing: Consumer Persuasion through the Region of Origin 106
Come gestire il contesto della scelta: dalla centralità del prodotto alla centralità dello shopper 106
Store Brand Equity: An Explorative Study 105
Mobile Shopping Behaviour: un’analisi bibliometrica 103
Drivers of Consumer Adoption of e-Commerce: a Meta-Analysis 103
I consumatori italiani di marca del distributore: la valutazione comparata dei fattori di scelta in base al formato distributivo frequentato 102
Environmental sustainability and food packaging. The role of packing material in purchasing decisions 101
The Effect of Social EWOM on Consumers’ Behaviour Patterns in the Fashion Sector 93
Buono per Te, Buono per il Pianeta. La strategia di sostenibilità di Barilla 93
Nutritional claims and framing effect: how does the way of communication impact on the product perception? 89
La marca del distributore premium nella prospettiva degli attori della filiera: un’analisi esplorativa. 89
Product versus region of origin: which wins in consumer persuasion? 87
Grocery Shopping Behaviour: Classic Drivers and COVID-19 Effect 87
Sustainable Supply Chain Management: A Literature Review 86
Promuovere scelte alimentari corrette attraverso le etichette nutrizionali 85
“Palm oil free” vs “sustainable palm oil”: the impact of claims on consumer perception 84
The role of social networks during the COVID-19 lockdown: real-life social distancing vs virtual interaction 82
Premium Private Labels e fedeltà al punto vendita 81
Leveraging consumer's behaviour to promote generic drugs in Italy 81
Investigating sustainable consumption behaviors: A bibliometric analysis 80
Consumers' intention to buy generic drugs: evidences from the Italian settings 79
Store Brand Purchase in the Italian Market 78
DOES BIOMETRICS IMPROVE MARKETING RESEARCH? 78
Stima della probabilità di successo di un nuovo prodotto attraverso la risonanza magnetica funzionale (fMRI) 77
Emotional Tracking. The scientific frontier of marketing research 76
Il Sustainable Supply Chain Management in letteratura: un approccio settoriale 74
New shopping behaviors in a changing environment 73
L'utilizzo dell'affective computing per valutare l'efficacia del priming in pubblicità 73
Does biometrics improve our consumer knowledge? 69
Sexual stimuli in advertising: The opposite sex effect. 69
Promuovere scelte alimentari corrette attraverso etichette nutrizionali 69
Food labels in a consumer behavior perspective: A bibliometric analysis 68
Le politiche di esportazione dell'industria agroalimentare italiana realizzate tramite accordi di copacking 68
SBs Purchase Determinants in Italian Market: A Survey of Different Retailers’ Shoppers 67
Shaping consumption propensity through the emotional response evoked by nutritional labels: Evidence from an fMRI study 64
How to improve food choices through vending machines: The importance of healthy food availability and consumers' awareness 63
The effect of perceived risk and chronic diseases on generic drugs purchase intention 59
La stima della probabilità di successo di un nuovo prodotto attraverso l'affective computing 58
Palm oil: with or without? The impact of claims on consumer perception. 51
Intenzione di acquisto dei farmaci generici: un modello interpretativo 50
Pro-social marketing campaigns: Willingness to pay and purchase intention for fare-trade chocolate 50
La segmentazione della marca del distributore "premium": la valutazione dei consumatori in relazione ai fattori di scelta. 50
Mobile shopping behavior: a bibliometric analysis 46
How shopping habits change with artificial intelligence: smart speakers' usage intention 45
Le dimensioni di valore della marca. Uno studio esplorativo sul contesto distributivo. 45
Are gluten-free products healthy for non-celiac consumers? How the perception of well-being moderates gluten-free addiction 45
La sfida della sostenibilità: la nuova frontiera dell'innovazione distributiva 40
Le App di food sharing tra benefici individuali e ambientali: ascolto delle conversazioni online degli utenti su Too Good To Go. 37
L'utilizzo dell'affective computing per il tracking delle emozioni suscitate dalla pubblicità 34
Packaging as a Tool for Product Enhancement. Summary Manifest on Recent Literature from a Marketing Perspective 26
null 25
Unravelling the dominant product-related marketing factors shaping the choice of healthy products: an examination through the SOR model 23
Le dimensioni di valore della marca. Uno studio esplorativo sul contesto distributivo 20
Online shopping and sustainability. Willingness to pay a contribution to offset environmental pollution 17
Totale 6.414
Categoria #
all - tutte 20.570
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 20.570


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020265 0 0 0 0 0 0 41 40 48 83 44 9
2020/2021513 6 4 23 34 32 94 56 68 55 62 45 34
2021/2022509 26 17 45 10 27 13 33 62 24 98 21 133
2022/20231.686 124 120 112 150 138 191 15 127 446 43 161 59
2023/20241.419 98 77 83 178 133 166 120 116 94 147 100 107
2024/20251.100 108 134 185 183 228 260 2 0 0 0 0 0
Totale 6.414