ZERBINI, Cristina
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.860
NA - Nord America 1.718
AS - Asia 657
AF - Africa 16
OC - Oceania 12
SA - Sud America 5
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 5.271
Nazione #
IT - Italia 1.827
US - Stati Uniti d'America 1.704
CN - Cina 357
IE - Irlanda 338
SE - Svezia 263
SG - Singapore 91
DE - Germania 75
FI - Finlandia 69
AT - Austria 62
TR - Turchia 60
FR - Francia 51
NL - Olanda 34
IN - India 33
PH - Filippine 21
BE - Belgio 18
ID - Indonesia 18
PK - Pakistan 18
RO - Romania 18
CZ - Repubblica Ceca 17
GB - Regno Unito 16
ES - Italia 15
CA - Canada 13
HK - Hong Kong 12
MY - Malesia 12
AU - Australia 10
PT - Portogallo 10
CI - Costa d'Avorio 9
PL - Polonia 9
VN - Vietnam 8
TW - Taiwan 7
BG - Bulgaria 6
CH - Svizzera 6
JP - Giappone 6
UA - Ucraina 6
EE - Estonia 5
EG - Egitto 5
BD - Bangladesh 4
GR - Grecia 4
CO - Colombia 3
HR - Croazia 3
HU - Ungheria 3
KR - Corea 3
EU - Europa 2
IR - Iran 2
LU - Lussemburgo 2
NP - Nepal 2
NZ - Nuova Zelanda 2
SN - Senegal 2
A1 - Anonimo 1
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AZ - Azerbaigian 1
DK - Danimarca 1
KW - Kuwait 1
LV - Lettonia 1
MD - Moldavia 1
MX - Messico 1
PE - Perù 1
PY - Paraguay 1
Totale 5.271
Città #
Chandler 414
Parma 376
Dublin 334
Ann Arbor 196
Ashburn 164
Milan 134
Bologna 98
Beijing 87
Dearborn 72
Houston 62
Nanjing 59
Rome 54
Princeton 53
Vienna 51
New York 50
Piacenza 50
Izmir 42
Modena 30
Wilmington 29
Singapore 28
Monteforte Irpino 27
Shanghai 27
Nanchang 24
Verona 24
Bremen 20
Cattolica 20
Trento 19
Boardman 18
Brussels 18
Reggio Emilia 18
Mirabella Eclano 17
Strasbourg 17
Ardea 16
Shenyang 16
Helsinki 15
Los Angeles 15
Amsterdam 14
Naples 14
Redmond 14
San Mateo 14
Tianjin 14
Carpi 13
Changsha 13
Fidenza 13
Fiorano Modenese 13
Granada 13
Hebei 13
Fremont 12
Hefei 12
Jiaxing 12
Rho 12
Seattle 12
Venice 12
Florence 11
Napoli 11
Reggio Nell'emilia 11
Sigtuna 11
Des Moines 10
Falls Church 10
Kocaeli 10
Kunming 10
Torino 10
Abidjan 9
Brescia 9
Delhi 9
Göttingen 9
Pisa 9
Turin 9
Bergamo 8
Neviano degli Arduini 8
Norwalk 8
Redwood City 8
Santa Maria Capua Vetere 8
Treviso 8
Atlanta 7
Catania 7
Central 7
Davao City 7
Ficarazzi 7
Forlì 7
Islamabad 7
Livorno 7
Ravenna 7
Sassuolo 7
Schio 7
Trezzano Sul Naviglio 7
Velletri 7
Woodbridge 7
Acquaviva delle Fonti 6
Chicago 6
Dallas 6
Haikou 6
Hanoi 6
Siena 6
Sofia 6
Alfonsine 5
Cameri 5
Capurso 5
Duncan 5
Felizzano 5
Totale 3.275
Nome #
Sostenibilità ambientale e food packaging. Il ruolo del materiale nel processo di acquisto 254
Comportamento del consumatore e sostenibilità: un’analisi bibliometrica 247
Nutritional claims and framing effect: how does the way of communication impact on the product perception? 208
The effect of packaging material on consumer evaluation and choice: A comparison between glass and tetra-pak in the olive oil sector 135
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model 132
Does biometrics improve marketing research? A new product brain imaging and behavioural assessment. 131
Il packaging come strumento di comunicazione: l’impatto della rappresentazione spaziale del prodotto sul coinvolgimento del consumatore 129
Consumer Responses to Explicit Sexual Stimuli in Advertising: Artistic vs Provocative Style 123
The role of pride, awareness of consequences and sense of responsibility in sustainable packaging choice 120
A new model to predict consumers' willingness to buy fair-trade products 114
Eu Ecolabel: il ruolo delle etichette ambientali nel processo decisionale di acquisto 112
Innovation in Tradition: Key Success Factors of New Entrepreneurs in the Retail Trade 110
Teste tempestose. Capire il consumatore: dal comportamentismo al neuromarketing 109
How fair-trade claims and emotional empathy affect the consumer’s propensity to buy fair chocolate? 108
Comunicare la sostenibilità ambientale attraverso il packaging 100
Store Brand Equity: An Explorative Study 97
Come gestire il contesto della scelta: dalla centralità del prodotto alla centralità dello shopper 96
Wine Marketing: Consumer Persuasion through the Region of Origin 95
Mobile Shopping Behaviour: un’analisi bibliometrica 95
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model. 91
Environmental sustainability and food packaging. The role of packing material in purchasing decisions 89
I consumatori italiani di marca del distributore: la valutazione comparata dei fattori di scelta in base al formato distributivo frequentato 86
The Effect of Social EWOM on Consumers’ Behaviour Patterns in the Fashion Sector 85
Buono per Te, Buono per il Pianeta. La strategia di sostenibilità di Barilla 83
Product versus region of origin: which wins in consumer persuasion? 80
The impact of premium private labels on store loyalty 79
Nutritional claims and framing effect: how does the way of communication impact on the product perception? 78
Grocery Shopping Behaviour: Classic Drivers and COVID-19 Effect 78
La marca del distributore premium nella prospettiva degli attori della filiera: un’analisi esplorativa. 76
“Palm oil free” vs “sustainable palm oil”: the impact of claims on consumer perception 76
Promuovere scelte alimentari corrette attraverso le etichette nutrizionali 74
Drivers of Consumer Adoption of e-Commerce: a Meta-Analysis 74
Premium Private Labels e fedeltà al punto vendita 73
Stima della probabilità di successo di un nuovo prodotto attraverso la risonanza magnetica funzionale (fMRI) 71
Store Brand Purchase in the Italian Market 71
Consumers' intention to buy generic drugs: evidences from the Italian settings 70
Sustainable Supply Chain Management: A Literature Review 70
Emotional Tracking. The scientific frontier of marketing research 68
DOES BIOMETRICS IMPROVE MARKETING RESEARCH? 67
Il Sustainable Supply Chain Management in letteratura: un approccio settoriale 65
Leveraging consumer's behaviour to promote generic drugs in Italy 64
L'utilizzo dell'affective computing per valutare l'efficacia del priming in pubblicità 63
New shopping behaviors in a changing environment 62
Does biometrics improve our consumer knowledge? 62
Le politiche di esportazione dell'industria agroalimentare italiana realizzate tramite accordi di copacking 62
Promuovere scelte alimentari corrette attraverso etichette nutrizionali 62
SBs Purchase Determinants in Italian Market: A Survey of Different Retailers’ Shoppers 60
Investigating sustainable consumption behaviors: A bibliometric analysis 58
Sexual stimuli in advertising: The opposite sex effect. 58
Shaping consumption propensity through the emotional response evoked by nutritional labels: Evidence from an fMRI study 56
How to improve food choices through vending machines: The importance of healthy food availability and consumers' awareness 55
The role of social networks during the COVID-19 lockdown: real-life social distancing vs virtual interaction 55
The effect of perceived risk and chronic diseases on generic drugs purchase intention 53
Food labels in a consumer behavior perspective: A bibliometric analysis 52
La stima della probabilità di successo di un nuovo prodotto attraverso l'affective computing 49
Palm oil: with or without? The impact of claims on consumer perception. 45
Intenzione di acquisto dei farmaci generici: un modello interpretativo 44
La segmentazione della marca del distributore "premium": la valutazione dei consumatori in relazione ai fattori di scelta. 43
Pro-social marketing campaigns: Willingness to pay and purchase intention for fare-trade chocolate 39
How shopping habits change with artificial intelligence: smart speakers' usage intention 38
Le dimensioni di valore della marca. Uno studio esplorativo sul contesto distributivo. 38
Mobile shopping behavior: a bibliometric analysis 34
La sfida della sostenibilità: la nuova frontiera dell'innovazione distributiva 33
null 25
L'utilizzo dell'affective computing per il tracking delle emozioni suscitate dalla pubblicità 23
Are gluten-free products healthy for non-celiac consumers? How the perception of well-being moderates gluten-free addiction 20
Le dimensioni di valore della marca. Uno studio esplorativo sul contesto distributivo 13
Packaging as a Tool for Product Enhancement. Summary Manifest on Recent Literature from a Marketing Perspective 10
Online shopping and sustainability. Willingness to pay a contribution to offset environmental pollution 10
Totale 5.405
Categoria #
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Totale 15.871


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020620 106 93 12 22 34 88 41 40 48 83 44 9
2020/2021513 6 4 23 34 32 94 56 68 55 62 45 34
2021/2022509 26 17 45 10 27 13 33 62 24 98 21 133
2022/20231.686 124 120 112 150 138 191 15 127 446 43 161 59
2023/20241.419 98 77 83 178 133 166 120 116 94 147 100 107
2024/202591 91 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 5.405