ZERBINI, Cristina
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.527
NA - Nord America 2.095
AS - Asia 1.092
SA - Sud America 140
AF - Africa 26
OC - Oceania 17
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 6.900
Nazione #
IT - Italia 2.225
US - Stati Uniti d'America 2.077
SG - Singapore 399
CN - Cina 388
IE - Irlanda 342
SE - Svezia 267
NL - Olanda 142
BR - Brasile 121
DE - Germania 102
FI - Finlandia 80
FR - Francia 80
AT - Austria 73
TR - Turchia 71
IN - India 41
RU - Federazione Russa 32
ID - Indonesia 28
PT - Portogallo 28
PH - Filippine 26
GB - Regno Unito 24
HK - Hong Kong 23
BE - Belgio 21
MY - Malesia 20
CZ - Repubblica Ceca 18
PK - Pakistan 18
RO - Romania 18
VN - Vietnam 17
CA - Canada 16
ES - Italia 16
AU - Australia 15
BD - Bangladesh 12
CI - Costa d'Avorio 9
PL - Polonia 9
TW - Taiwan 9
UA - Ucraina 8
CH - Svizzera 7
EE - Estonia 7
JP - Giappone 7
KR - Corea 7
BG - Bulgaria 6
GR - Grecia 6
EG - Egitto 5
CO - Colombia 4
IR - Iran 4
PE - Perù 4
PY - Paraguay 4
UZ - Uzbekistan 4
ZA - Sudafrica 4
HR - Croazia 3
HU - Ungheria 3
LK - Sri Lanka 3
NP - Nepal 3
TN - Tunisia 3
VE - Venezuela 3
AR - Argentina 2
CY - Cipro 2
EC - Ecuador 2
EU - Europa 2
KG - Kirghizistan 2
LU - Lussemburgo 2
MD - Moldavia 2
MT - Malta 2
NZ - Nuova Zelanda 2
PS - Palestinian Territory 2
SN - Senegal 2
A1 - Anonimo 1
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AZ - Azerbaigian 1
DK - Danimarca 1
DO - Repubblica Dominicana 1
GA - Gabon 1
KE - Kenya 1
KW - Kuwait 1
KZ - Kazakistan 1
LT - Lituania 1
LV - Lettonia 1
MA - Marocco 1
MX - Messico 1
NO - Norvegia 1
OM - Oman 1
QA - Qatar 1
Totale 6.900
Città #
Parma 422
Chandler 414
Dublin 338
Singapore 232
Santa Clara 218
Ann Arbor 196
Ashburn 171
Milan 168
Bologna 124
Rome 94
Beijing 90
Boardman 86
Dearborn 72
Houston 62
Nanjing 59
Vienna 58
Princeton 53
Piacenza 51
Reggio Emilia 51
New York 50
Izmir 42
Modena 39
Wilmington 29
Shanghai 28
Monteforte Irpino 27
Helsinki 25
Verona 25
Nanchang 24
Amsterdam 23
Naples 23
Fidenza 22
Los Angeles 22
Moscow 22
Brussels 21
Bremen 20
Cattolica 20
Trento 19
Mirabella Eclano 17
Strasbourg 17
Ardea 16
Shenyang 16
Venice 16
Brescia 15
Dallas 15
Rho 15
Tianjin 15
Catania 14
Palermo 14
Redmond 14
San Mateo 14
Turin 14
Carpi 13
Changsha 13
Fiorano Modenese 13
Granada 13
Hebei 13
Hefei 13
Fremont 12
Jakarta 12
Jiaxing 12
Seattle 12
Florence 11
Ho Chi Minh City 11
Napoli 11
Reggio Nell'emilia 11
Sigtuna 11
Albufeira 10
Des Moines 10
Falls Church 10
Kocaeli 10
Kunming 10
Torino 10
Wageningen 10
Abidjan 9
Acquafredda 9
Albenga 9
Delhi 9
Gallarate 9
Göttingen 9
Istanbul 9
Kuala Lumpur 9
Pisa 9
São Paulo 9
Vila Real 9
Bergamo 8
Council Bluffs 8
Falkenstein 8
Hong Kong 8
Neviano degli Arduini 8
Norwalk 8
Redwood City 8
Santa Maria Capua Vetere 8
Treviso 8
Atlanta 7
Central 7
Davao City 7
Ficarazzi 7
Forlì 7
Islamabad 7
Livorno 7
Totale 4.123
Nome #
Sostenibilità ambientale e food packaging. Il ruolo del materiale nel processo di acquisto 320
Comportamento del consumatore e sostenibilità: un’analisi bibliometrica 310
Nutritional claims and framing effect: how does the way of communication impact on the product perception? 288
Il packaging come strumento di comunicazione: l’impatto della rappresentazione spaziale del prodotto sul coinvolgimento del consumatore 191
Comunicare la sostenibilità ambientale attraverso il packaging 189
Does biometrics improve marketing research? A new product brain imaging and behavioural assessment. 182
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model 153
Consumer Responses to Explicit Sexual Stimuli in Advertising: Artistic vs Provocative Style 147
The effect of packaging material on consumer evaluation and choice: A comparison between glass and tetra-pak in the olive oil sector 146
The role of pride, awareness of consequences and sense of responsibility in sustainable packaging choice 143
Teste tempestose. Capire il consumatore: dal comportamentismo al neuromarketing 142
A new model to predict consumers' willingness to buy fair-trade products 139
How fair-trade claims and emotional empathy affect the consumer’s propensity to buy fair chocolate? 133
Eu Ecolabel: il ruolo delle etichette ambientali nel processo decisionale di acquisto 133
Innovation in Tradition: Key Success Factors of New Entrepreneurs in the Retail Trade 125
The impact of premium private labels on store loyalty 122
Drivers of Consumer Adoption of e-Commerce: a Meta-Analysis 122
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model. 120
I consumatori italiani di marca del distributore: la valutazione comparata dei fattori di scelta in base al formato distributivo frequentato 115
Come gestire il contesto della scelta: dalla centralità del prodotto alla centralità dello shopper 114
Environmental sustainability and food packaging. The role of packing material in purchasing decisions 113
Wine Marketing: Consumer Persuasion through the Region of Origin 111
Mobile Shopping Behaviour: un’analisi bibliometrica 111
Store Brand Equity: An Explorative Study 110
Sustainable Supply Chain Management: A Literature Review 104
Buono per Te, Buono per il Pianeta. La strategia di sostenibilità di Barilla 100
The Effect of Social EWOM on Consumers’ Behaviour Patterns in the Fashion Sector 98
Grocery Shopping Behaviour: Classic Drivers and COVID-19 Effect 97
Nutritional claims and framing effect: how does the way of communication impact on the product perception? 95
La marca del distributore premium nella prospettiva degli attori della filiera: un’analisi esplorativa. 92
“Palm oil free” vs “sustainable palm oil”: the impact of claims on consumer perception 91
Investigating sustainable consumption behaviors: A bibliometric analysis 89
Product versus region of origin: which wins in consumer persuasion? 89
Consumers' intention to buy generic drugs: evidences from the Italian settings 88
Promuovere scelte alimentari corrette attraverso le etichette nutrizionali 88
DOES BIOMETRICS IMPROVE MARKETING RESEARCH? 88
The role of social networks during the COVID-19 lockdown: real-life social distancing vs virtual interaction 87
Premium Private Labels e fedeltà al punto vendita 85
Emotional Tracking. The scientific frontier of marketing research 85
Leveraging consumer's behaviour to promote generic drugs in Italy 85
New shopping behaviors in a changing environment 82
Store Brand Purchase in the Italian Market 81
Food labels in a consumer behavior perspective: A bibliometric analysis 80
Stima della probabilità di successo di un nuovo prodotto attraverso la risonanza magnetica funzionale (fMRI) 79
L'utilizzo dell'affective computing per valutare l'efficacia del priming in pubblicità 79
Il Sustainable Supply Chain Management in letteratura: un approccio settoriale 79
Does biometrics improve our consumer knowledge? 75
Promuovere scelte alimentari corrette attraverso etichette nutrizionali 74
Sexual stimuli in advertising: The opposite sex effect. 72
Le politiche di esportazione dell'industria agroalimentare italiana realizzate tramite accordi di copacking 71
SBs Purchase Determinants in Italian Market: A Survey of Different Retailers’ Shoppers 69
How to improve food choices through vending machines: The importance of healthy food availability and consumers' awareness 69
Shaping consumption propensity through the emotional response evoked by nutritional labels: Evidence from an fMRI study 67
The effect of perceived risk and chronic diseases on generic drugs purchase intention 64
La stima della probabilità di successo di un nuovo prodotto attraverso l'affective computing 62
Le App di food sharing tra benefici individuali e ambientali: ascolto delle conversazioni online degli utenti su Too Good To Go. 61
Are gluten-free products healthy for non-celiac consumers? How the perception of well-being moderates gluten-free addiction 61
Pro-social marketing campaigns: Willingness to pay and purchase intention for fare-trade chocolate 55
La segmentazione della marca del distributore "premium": la valutazione dei consumatori in relazione ai fattori di scelta. 55
Intenzione di acquisto dei farmaci generici: un modello interpretativo 54
Palm oil: with or without? The impact of claims on consumer perception. 53
Mobile shopping behavior: a bibliometric analysis 52
Le dimensioni di valore della marca. Uno studio esplorativo sul contesto distributivo. 50
How shopping habits change with artificial intelligence: smart speakers' usage intention 49
La sfida della sostenibilità: la nuova frontiera dell'innovazione distributiva 44
Unravelling the dominant product-related marketing factors shaping the choice of healthy products: an examination through the SOR model 43
L'utilizzo dell'affective computing per il tracking delle emozioni suscitate dalla pubblicità 39
Packaging as a Tool for Product Enhancement. Summary Manifest on Recent Literature from a Marketing Perspective 34
null 25
Le dimensioni di valore della marca. Uno studio esplorativo sul contesto distributivo 23
Online shopping and sustainability. Willingness to pay a contribution to offset environmental pollution 20
Totale 7.061
Categoria #
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Totale 23.302


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020136 0 0 0 0 0 0 0 0 0 83 44 9
2020/2021513 6 4 23 34 32 94 56 68 55 62 45 34
2021/2022509 26 17 45 10 27 13 33 62 24 98 21 133
2022/20231.686 124 120 112 150 138 191 15 127 446 43 161 59
2023/20241.419 98 77 83 178 133 166 120 116 94 147 100 107
2024/20251.747 108 134 185 183 228 260 176 132 162 179 0 0
Totale 7.061