ZERBINI, Cristina
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.693
NA - Nord America 1.673
AS - Asia 582
OC - Oceania 12
AF - Africa 7
SA - Sud America 4
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 4.974
Nazione #
IT - Italia 1.677
US - Stati Uniti d'America 1.660
CN - Cina 340
IE - Irlanda 334
SE - Svezia 263
DE - Germania 75
FI - Finlandia 69
AT - Austria 62
TR - Turchia 59
FR - Francia 49
SG - Singapore 46
IN - India 30
NL - Olanda 30
PH - Filippine 21
BE - Belgio 18
ID - Indonesia 18
CZ - Repubblica Ceca 17
ES - Italia 15
GB - Regno Unito 15
PK - Pakistan 15
RO - Romania 14
CA - Canada 13
HK - Hong Kong 11
AU - Australia 10
MY - Malesia 10
PT - Portogallo 9
PL - Polonia 8
TW - Taiwan 7
VN - Vietnam 7
BG - Bulgaria 6
CH - Svizzera 6
JP - Giappone 6
UA - Ucraina 6
EE - Estonia 5
EG - Egitto 5
BD - Bangladesh 4
GR - Grecia 4
HR - Croazia 3
HU - Ungheria 3
KR - Corea 3
CO - Colombia 2
EU - Europa 2
IR - Iran 2
LU - Lussemburgo 2
NZ - Nuova Zelanda 2
SN - Senegal 2
A1 - Anonimo 1
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AZ - Azerbaigian 1
DK - Danimarca 1
KW - Kuwait 1
LV - Lettonia 1
MD - Moldavia 1
PE - Perù 1
PY - Paraguay 1
Totale 4.974
Città #
Chandler 414
Parma 350
Dublin 330
Ann Arbor 196
Ashburn 134
Milan 112
Bologna 94
Beijing 84
Dearborn 72
Houston 62
Nanjing 59
Princeton 53
Rome 51
Vienna 51
New York 50
Piacenza 50
Izmir 42
Wilmington 29
Modena 28
Monteforte Irpino 27
Shanghai 27
Nanchang 24
Verona 21
Bremen 20
Cattolica 20
Brussels 18
Reggio Emilia 18
Trento 18
Mirabella Eclano 17
Strasbourg 17
Ardea 16
Shenyang 16
Helsinki 15
Los Angeles 14
Redmond 14
San Mateo 14
Tianjin 14
Amsterdam 13
Carpi 13
Changsha 13
Granada 13
Hebei 13
Boardman 12
Fremont 12
Hefei 12
Jiaxing 12
Naples 12
Rho 12
Seattle 12
Venice 12
Napoli 11
Reggio Nell'emilia 11
Sigtuna 11
Des Moines 10
Falls Church 10
Fiorano Modenese 10
Kocaeli 10
Kunming 10
Torino 10
Brescia 9
Delhi 9
Göttingen 9
Bergamo 8
Neviano degli Arduini 8
Norwalk 8
Pisa 8
Redwood City 8
Santa Maria Capua Vetere 8
Treviso 8
Atlanta 7
Catania 7
Central 7
Davao City 7
Ficarazzi 7
Florence 7
Forlì 7
Islamabad 7
Ravenna 7
Sassuolo 7
Schio 7
Trezzano Sul Naviglio 7
Turin 7
Velletri 7
Woodbridge 7
Acquaviva delle Fonti 6
Chicago 6
Dallas 6
Haikou 6
Hanoi 6
Livorno 6
Siena 6
Sofia 6
Alfonsine 5
Cameri 5
Duncan 5
Felizzano 5
Figino Serenza 5
Jakarta 5
Jinan 5
Kuala Lumpur 5
Totale 3.121
Nome #
Sostenibilità ambientale e food packaging. Il ruolo del materiale nel processo di acquisto 240
Comportamento del consumatore e sostenibilità: un’analisi bibliometrica 227
Nutritional claims and framing effect: how does the way of communication impact on the product perception? 186
The effect of packaging material on consumer evaluation and choice: A comparison between glass and tetra-pak in the olive oil sector 134
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model 129
Does biometrics improve marketing research? A new product brain imaging and behavioural assessment. 123
Consumer Responses to Explicit Sexual Stimuli in Advertising: Artistic vs Provocative Style 120
Il packaging come strumento di comunicazione: l’impatto della rappresentazione spaziale del prodotto sul coinvolgimento del consumatore 116
The role of pride, awareness of consequences and sense of responsibility in sustainable packaging choice 114
A new model to predict consumers' willingness to buy fair-trade products 112
Teste tempestose. Capire il consumatore: dal comportamentismo al neuromarketing 109
Innovation in Tradition: Key Success Factors of New Entrepreneurs in the Retail Trade 107
How fair-trade claims and emotional empathy affect the consumer’s propensity to buy fair chocolate? 105
Eu Ecolabel: il ruolo delle etichette ambientali nel processo decisionale di acquisto 103
Store Brand Equity: An Explorative Study 95
Wine Marketing: Consumer Persuasion through the Region of Origin 94
Come gestire il contesto della scelta: dalla centralità del prodotto alla centralità dello shopper 93
Mobile Shopping Behaviour: un’analisi bibliometrica 90
Environmental sustainability and food packaging. The role of packing material in purchasing decisions 87
The Effect of Social EWOM on Consumers’ Behaviour Patterns in the Fashion Sector 85
I consumatori italiani di marca del distributore: la valutazione comparata dei fattori di scelta in base al formato distributivo frequentato 82
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model. 81
Buono per Te, Buono per il Pianeta. La strategia di sostenibilità di Barilla 80
Product versus region of origin: which wins in consumer persuasion? 79
Grocery Shopping Behaviour: Classic Drivers and COVID-19 Effect 77
Nutritional claims and framing effect: how does the way of communication impact on the product perception? 75
The impact of premium private labels on store loyalty 75
La marca del distributore premium nella prospettiva degli attori della filiera: un’analisi esplorativa. 75
“Palm oil free” vs “sustainable palm oil”: the impact of claims on consumer perception 75
Premium Private Labels e fedeltà al punto vendita 73
Promuovere scelte alimentari corrette attraverso le etichette nutrizionali 73
Drivers of Consumer Adoption of e-Commerce: a Meta-Analysis 71
Store Brand Purchase in the Italian Market 70
Sustainable Supply Chain Management: A Literature Review 68
Consumers' intention to buy generic drugs: evidences from the Italian settings 67
Stima della probabilità di successo di un nuovo prodotto attraverso la risonanza magnetica funzionale (fMRI) 66
Emotional Tracking. The scientific frontier of marketing research 66
DOES BIOMETRICS IMPROVE MARKETING RESEARCH? 66
L'utilizzo dell'affective computing per valutare l'efficacia del priming in pubblicità 63
Il Sustainable Supply Chain Management in letteratura: un approccio settoriale 63
Le politiche di esportazione dell'industria agroalimentare italiana realizzate tramite accordi di copacking 62
Leveraging consumer's behaviour to promote generic drugs in Italy 62
Does biometrics improve our consumer knowledge? 61
Promuovere scelte alimentari corrette attraverso etichette nutrizionali 61
SBs Purchase Determinants in Italian Market: A Survey of Different Retailers’ Shoppers 59
Sexual stimuli in advertising: The opposite sex effect. 58
Shaping consumption propensity through the emotional response evoked by nutritional labels: Evidence from an fMRI study 55
How to improve food choices through vending machines: The importance of healthy food availability and consumers' awareness 54
New shopping behaviors in a changing environment 52
The effect of perceived risk and chronic diseases on generic drugs purchase intention 52
Investigating sustainable consumption behaviors: A bibliometric analysis 51
The role of social networks during the COVID-19 lockdown: real-life social distancing vs virtual interaction 51
Comunicare la sostenibilità ambientale attraverso il packaging 50
La stima della probabilità di successo di un nuovo prodotto attraverso l'affective computing 48
Palm oil: with or without? The impact of claims on consumer perception. 44
Intenzione di acquisto dei farmaci generici: un modello interpretativo 44
La segmentazione della marca del distributore "premium": la valutazione dei consumatori in relazione ai fattori di scelta. 42
Pro-social marketing campaigns: Willingness to pay and purchase intention for fare-trade chocolate 38
Le dimensioni di valore della marca. Uno studio esplorativo sul contesto distributivo. 38
How shopping habits change with artificial intelligence: smart speakers' usage intention 36
Food labels in a consumer behavior perspective: A bibliometric analysis 35
La sfida della sostenibilità: la nuova frontiera dell'innovazione distributiva 33
Mobile shopping behavior: a bibliometric analysis 32
null 25
L'utilizzo dell'affective computing per il tracking delle emozioni suscitate dalla pubblicità 23
Le dimensioni di valore della marca. Uno studio esplorativo sul contesto distributivo 13
Online shopping and sustainability. Willingness to pay a contribution to offset environmental pollution 9
Packaging as a Tool for Product Enhancement. Summary Manifest on Recent Literature from a Marketing Perspective 5
Totale 5.107
Categoria #
all - tutte 14.139
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Totale 14.139


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201981 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 64 6
2019/2020620 106 93 12 22 34 88 41 40 48 83 44 9
2020/2021513 6 4 23 34 32 94 56 68 55 62 45 34
2021/2022509 26 17 45 10 27 13 33 62 24 98 21 133
2022/20231.686 124 120 112 150 138 191 15 127 446 43 161 59
2023/20241.212 98 77 83 178 133 166 120 116 94 147 0 0
Totale 5.107