ZERBINI, Cristina
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.723
NA - Nord America 2.216
AS - Asia 1.383
SA - Sud America 208
AF - Africa 30
OC - Oceania 21
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 7.584
Nazione #
IT - Italia 2.310
US - Stati Uniti d'America 2.192
SG - Singapore 450
CN - Cina 422
IE - Irlanda 343
SE - Svezia 268
HK - Hong Kong 192
BR - Brasile 183
NL - Olanda 150
DE - Germania 141
FR - Francia 104
FI - Finlandia 88
AT - Austria 73
TR - Turchia 71
IN - India 51
GB - Regno Unito 42
ID - Indonesia 32
RU - Federazione Russa 32
PT - Portogallo 29
PH - Filippine 26
VN - Vietnam 22
BE - Belgio 21
ES - Italia 21
MY - Malesia 21
AU - Australia 19
CA - Canada 18
CZ - Repubblica Ceca 18
PK - Pakistan 18
RO - Romania 18
BD - Bangladesh 14
KR - Corea 13
PL - Polonia 11
CI - Costa d'Avorio 9
JP - Giappone 9
TW - Taiwan 9
UA - Ucraina 9
CH - Svizzera 7
EE - Estonia 7
GR - Grecia 7
BG - Bulgaria 6
PE - Perù 6
ZA - Sudafrica 6
EG - Egitto 5
NP - Nepal 5
VE - Venezuela 5
AR - Argentina 4
CO - Colombia 4
HU - Ungheria 4
IR - Iran 4
MX - Messico 4
PY - Paraguay 4
UZ - Uzbekistan 4
HR - Croazia 3
LK - Sri Lanka 3
SN - Senegal 3
TN - Tunisia 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
CY - Cipro 2
EC - Ecuador 2
EU - Europa 2
GA - Gabon 2
KG - Kirghizistan 2
KZ - Kazakistan 2
LU - Lussemburgo 2
MD - Moldavia 2
MT - Malta 2
NZ - Nuova Zelanda 2
OM - Oman 2
PS - Palestinian Territory 2
A1 - Anonimo 1
AZ - Azerbaigian 1
DK - Danimarca 1
DO - Repubblica Dominicana 1
JO - Giordania 1
KE - Kenya 1
KW - Kuwait 1
LT - Lituania 1
LV - Lettonia 1
MA - Marocco 1
NO - Norvegia 1
QA - Qatar 1
SA - Arabia Saudita 1
SI - Slovenia 1
TT - Trinidad e Tobago 1
Totale 7.584
Città #
Parma 438
Chandler 414
Dublin 338
Singapore 277
Santa Clara 220
Ann Arbor 196
Milan 187
Hong Kong 177
Ashburn 175
Bologna 126
Beijing 106
Rome 96
Boardman 87
Dearborn 72
Houston 62
Nanjing 59
Vienna 58
Princeton 53
New York 52
Piacenza 51
Reggio Emilia 51
Izmir 42
Modena 39
Munich 34
Hefei 31
Wilmington 29
Naples 28
Shanghai 28
Los Angeles 27
Monteforte Irpino 27
Amsterdam 26
Helsinki 25
Verona 25
Columbus 24
Nanchang 24
Fidenza 22
Moscow 22
Brussels 21
Bremen 20
Cattolica 20
Dallas 20
Trento 19
Turin 19
Brescia 17
Mirabella Eclano 17
Strasbourg 17
Ardea 16
Shenyang 16
Venice 16
Rho 15
The Dalles 15
Tianjin 15
Catania 14
Ho Chi Minh City 14
Palermo 14
Redmond 14
San Mateo 14
São Paulo 14
Carpi 13
Changsha 13
Fiorano Modenese 13
Granada 13
Hebei 13
Seattle 13
Fremont 12
Jakarta 12
Jiaxing 12
Turku 12
Florence 11
Napoli 11
Reggio Nell'emilia 11
Sigtuna 11
Wageningen 11
Albufeira 10
Des Moines 10
Falls Church 10
Genoa 10
Kocaeli 10
Kuala Lumpur 10
Kunming 10
London 10
Torino 10
Abidjan 9
Acquafredda 9
Albenga 9
Atlanta 9
Brooklyn 9
Delhi 9
Gallarate 9
Göttingen 9
Istanbul 9
Pisa 9
Vila Real 9
Bari 8
Bergamo 8
Council Bluffs 8
Falkenstein 8
Neviano degli Arduini 8
Norwalk 8
Redwood City 8
Totale 4.521
Nome #
Comportamento del consumatore e sostenibilità: un’analisi bibliometrica 341
Sostenibilità ambientale e food packaging. Il ruolo del materiale nel processo di acquisto 336
Nutritional claims and framing effect: how does the way of communication impact on the product perception? 318
Comunicare la sostenibilità ambientale attraverso il packaging 217
Il packaging come strumento di comunicazione: l’impatto della rappresentazione spaziale del prodotto sul coinvolgimento del consumatore 200
Does biometrics improve marketing research? A new product brain imaging and behavioural assessment. 192
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model 163
Consumer Responses to Explicit Sexual Stimuli in Advertising: Artistic vs Provocative Style 161
Eu Ecolabel: il ruolo delle etichette ambientali nel processo decisionale di acquisto 155
The effect of packaging material on consumer evaluation and choice: A comparison between glass and tetra-pak in the olive oil sector 153
Teste tempestose. Capire il consumatore: dal comportamentismo al neuromarketing 151
The role of pride, awareness of consequences and sense of responsibility in sustainable packaging choice 149
A new model to predict consumers' willingness to buy fair-trade products 148
How fair-trade claims and emotional empathy affect the consumer’s propensity to buy fair chocolate? 142
Innovation in Tradition: Key Success Factors of New Entrepreneurs in the Retail Trade 135
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model. 134
Drivers of Consumer Adoption of e-Commerce: a Meta-Analysis 129
The impact of premium private labels on store loyalty 127
Come gestire il contesto della scelta: dalla centralità del prodotto alla centralità dello shopper 127
Sustainable Supply Chain Management: A Literature Review 124
Environmental sustainability and food packaging. The role of packing material in purchasing decisions 122
I consumatori italiani di marca del distributore: la valutazione comparata dei fattori di scelta in base al formato distributivo frequentato 121
Mobile Shopping Behaviour: un’analisi bibliometrica 119
Store Brand Equity: An Explorative Study 118
Wine Marketing: Consumer Persuasion through the Region of Origin 118
Grocery Shopping Behaviour: Classic Drivers and COVID-19 Effect 108
Buono per Te, Buono per il Pianeta. La strategia di sostenibilità di Barilla 108
The role of social networks during the COVID-19 lockdown: real-life social distancing vs virtual interaction 101
The Effect of Social EWOM on Consumers’ Behaviour Patterns in the Fashion Sector 101
La marca del distributore premium nella prospettiva degli attori della filiera: un’analisi esplorativa. 100
Nutritional claims and framing effect: how does the way of communication impact on the product perception? 98
“Palm oil free” vs “sustainable palm oil”: the impact of claims on consumer perception 98
Investigating sustainable consumption behaviors: A bibliometric analysis 97
New shopping behaviors in a changing environment 96
Product versus region of origin: which wins in consumer persuasion? 96
Consumers' intention to buy generic drugs: evidences from the Italian settings 96
DOES BIOMETRICS IMPROVE MARKETING RESEARCH? 95
Le App di food sharing tra benefici individuali e ambientali: ascolto delle conversazioni online degli utenti su Too Good To Go. 94
Promuovere scelte alimentari corrette attraverso le etichette nutrizionali 92
Emotional Tracking. The scientific frontier of marketing research 92
Premium Private Labels e fedeltà al punto vendita 91
Leveraging consumer's behaviour to promote generic drugs in Italy 90
Food labels in a consumer behavior perspective: A bibliometric analysis 89
Stima della probabilità di successo di un nuovo prodotto attraverso la risonanza magnetica funzionale (fMRI) 87
Store Brand Purchase in the Italian Market 87
Il Sustainable Supply Chain Management in letteratura: un approccio settoriale 85
Sexual stimuli in advertising: The opposite sex effect. 81
L'utilizzo dell'affective computing per valutare l'efficacia del priming in pubblicità 81
Are gluten-free products healthy for non-celiac consumers? How the perception of well-being moderates gluten-free addiction 81
How to improve food choices through vending machines: The importance of healthy food availability and consumers' awareness 80
Le politiche di esportazione dell'industria agroalimentare italiana realizzate tramite accordi di copacking 79
Promuovere scelte alimentari corrette attraverso etichette nutrizionali 78
Does biometrics improve our consumer knowledge? 77
SBs Purchase Determinants in Italian Market: A Survey of Different Retailers’ Shoppers 77
Shaping consumption propensity through the emotional response evoked by nutritional labels: Evidence from an fMRI study 75
La stima della probabilità di successo di un nuovo prodotto attraverso l'affective computing 71
The effect of perceived risk and chronic diseases on generic drugs purchase intention 71
Pro-social marketing campaigns: Willingness to pay and purchase intention for fare-trade chocolate 68
Palm oil: with or without? The impact of claims on consumer perception. 61
Intenzione di acquisto dei farmaci generici: un modello interpretativo 60
Mobile shopping behavior: a bibliometric analysis 59
La segmentazione della marca del distributore "premium": la valutazione dei consumatori in relazione ai fattori di scelta. 59
How shopping habits change with artificial intelligence: smart speakers' usage intention 58
Le dimensioni di valore della marca. Uno studio esplorativo sul contesto distributivo. 56
Unravelling the dominant product-related marketing factors shaping the choice of healthy products: an examination through the SOR model 53
La sfida della sostenibilità: la nuova frontiera dell'innovazione distributiva 50
L'utilizzo dell'affective computing per il tracking delle emozioni suscitate dalla pubblicità 46
Packaging as a Tool for Product Enhancement. Summary Manifest on Recent Literature from a Marketing Perspective 45
Le dimensioni di valore della marca. Uno studio esplorativo sul contesto distributivo 28
Online shopping and sustainability. Willingness to pay a contribution to offset environmental pollution 25
null 25
Totale 7.745
Categoria #
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Totale 25.409


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021513 6 4 23 34 32 94 56 68 55 62 45 34
2021/2022509 26 17 45 10 27 13 33 62 24 98 21 133
2022/20231.686 124 120 112 150 138 191 15 127 446 43 161 59
2023/20241.419 98 77 83 178 133 166 120 116 94 147 100 107
2024/20252.293 108 134 185 183 228 260 176 132 162 202 182 341
2025/2026138 138 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 7.745