ZERBINI, Cristina

ZERBINI, Cristina  

Dipartimento di Scienze Economiche e Aziendali  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 54 (tempo di esecuzione: 0.012 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Buono per Te, Buono per il Pianeta. La strategia di sostenibilità di Barilla 1-gen-2021 Cristini, Guido; Zerbini, Cristina
Come gestire il contesto della scelta: dalla centralità del prodotto alla centralità dello shopper 1-gen-2017 Lugli, G.; Vergura, D. T.; Zerbini, C.
Comportamento del consumatore e sostenibilità: un’analisi bibliometrica 1-gen-2020 Zerbini, C.; Luceri, B.; Vergura, D. T.
Consumer Responses to Explicit Sexual Stimuli in Advertising: Artistic vs Provocative Style 1-gen-2018 Tedeschi, Marcello; Luceri, Beatrice; Latusi, Sabrina; Vergura, Donata Tania; Zerbini, Cristina
Consumers' intention to buy generic drugs: evidences from the Italian settings 1-gen-2017 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model 1-gen-2020 Vergura, D. T.; Zerbini, C.; Luceri, B.
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model. 1-gen-2019 Vergura, D. T.; Zerbini, C.; Luceri, B.
DOES BIOMETRICS IMPROVE MARKETING RESEARCH? 1-gen-2013 Lugli, Gianpiero; Di Dio, C.; Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina
Does biometrics improve marketing research? A new product brain imaging and behavioural assessment. 1-gen-2014 Lugli, Gianpiero; Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina
Does biometrics improve our consumer knowledge? 1-gen-2013 Lugli, Gianpiero; Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina
Drivers of Consumer Adoption of e-Commerce: a Meta-Analysis In corso di stampa Zerbini, Cristina; Bijmolt, Tammo H. A.; Maestripieri, Silvia; Luceri, Beatrice
The effect of packaging material on consumer evaluation and choice: A comparison between glass and tetra-pak in the olive oil sector 1-gen-2020 Luceri, Beatrice; Vergura, Donata Tania; Zerbini, Cristina
The effect of perceived risk and chronic diseases on generic drugs purchase intention 1-gen-2016 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice
The Effect of Social EWOM on Consumers’ Behaviour Patterns in the Fashion Sector 1-gen-2021 Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina
Emotional Tracking. The scientific frontier of marketing research 1-gen-2013 Lugli, Gianpiero; Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina
Environmental sustainability and food packaging. The role of packing material in purchasing decisions 1-gen-2020 Vergura, Donata Tania; Zerbini, Cristina; Luceri, Beatrice; Cristini, Guido
Eu Ecolabel: il ruolo delle etichette ambientali nel processo decisionale di acquisto 1-gen-2021 Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania
GROCERY SHOPPING BEHAVIOUR: CLASSIC DRIVERS AND COVID-19 EFFECT 1-gen-2021 Vergura, Donata Tania; Bellini, Silvia; Aiolfi, Simone; Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina
How fair-trade claims and emotional empathy affect the consumer’s propensity to buy fair chocolate? 1-gen-2019 Zerbini, C.; Vergura, D. T.; Luceri, B.
How to improve food choices through vending machines: The importance of healthy food availability and consumers' awareness 1-gen-2017 Rosi, Alice; Zerbini, Cristina; Pellegrini, Nicoletta; Scazzina, Francesca; Brighenti, Furio; Lugli, Gianpiero