VERGURA, Donata Tania

VERGURA, Donata Tania  

Dipartimento di Scienze Economiche e Aziendali  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 64 (tempo di esecuzione: 0.041 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A new model to predict consumers' willingness to buy fair-trade products 1-gen-2019 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania; Latusi, Sabrina
Ambiente di marketing e penetrazione dell’e-commerce: quali i fattori abilitanti? 1-gen-2021 Luceri, B.; Vergura, D. T.
Cognitive biases in private branding (A fMRI experiment of over-the counter drugs) 1-gen-2011 Lugli, Gianpiero; Vergura, Donata Tania; Di Dio, C.; Luceri, Beatrice
Cognitive biases in private branding (an fMRI experiment of over-the-counter drugs) 1-gen-2012 Lugli, Gianpiero; Vergura, Donata Tania; Di Dio, C.; Luceri, Beatrice
Come gestire il contesto della scelta: dalla centralità del prodotto alla centralità dello shopper 1-gen-2017 Lugli, G.; Vergura, D. T.; Zerbini, C.
Comportamento del consumatore e sostenibilità: un’analisi bibliometrica 1-gen-2020 Zerbini, C.; Luceri, B.; Vergura, D. T.
Comunicare la sostenibilità ambientale attraverso il packaging 1-gen-2023 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice
Consumer Responses to Explicit Sexual Stimuli in Advertising: Artistic vs Provocative Style 1-gen-2018 Tedeschi, Marcello; Luceri, Beatrice; Latusi, Sabrina; Vergura, Donata Tania; Zerbini, Cristina
Consumers' intention to buy generic drugs: evidences from the Italian settings 1-gen-2017 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model 1-gen-2020 Vergura, D. T.; Zerbini, C.; Luceri, B.
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model. 1-gen-2019 Vergura, D. T.; Zerbini, C.; Luceri, B.
E-commerce e digital transformation. Nuovi scenari per imprese omnicanale e consumatori on-demand 1-gen-2018 Vergura, D. T.
E-Commerce e digital trasformation 1-gen-2018 Vergura, Donata Tania
E-Commerce e Phygital Strategy. Imprese e consumatori tra fisico e digitale 1-gen-2022 Vergura, Donata Tania
Effects of fashion blogger credibility, engagement and risk-taking behaviour on followers' shopping intentions. A study of Italian consumers 1-gen-2018 Mainolfi, Giada; Vergura, Donata Tania
Environmental sustainability and food packaging. The role of packing material in purchasing decisions 1-gen-2020 Vergura, Donata Tania; Zerbini, Cristina; Luceri, Beatrice; Cristini, Guido
Eu Ecolabel: il ruolo delle etichette ambientali nel processo decisionale di acquisto 1-gen-2021 Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania
Evolving the private label role in the retailer-customer relationship: antecedents and impact of premium private labels on customer loyalty to the retailer 1-gen-2014 Martinelli, E.; Vergura, Donata Tania
Factors affecting utilitarian and hedonic attitudes towards online food delivery services during the COVID-19 pandemic. A study of Canadian consumers 1-gen-2023 Mainolfi, G.; D'Amico, S.; Vergura, D. T.
Fedeltà all’insegna nel retail grocery: un modello interpretativo 1-gen-2013 Martinelli, E.; Vergura, D. T.