ZILIANI, Cristina
ZILIANI, Cristina
Dipartimento di Scienze Economiche e Aziendali
Allargare il mercato del Made in Italy nel settore agroalimentare: una nuova opportunità per il retail
2016-01-01 Bellini, Silvia; Cardinali, Maria Grazia; Ieva, Marco; Lugli, Gianpiero; Ziliani, Cristina
AN OVERVIEW ON OMNICHANNEL RESEARCH: BIBLIOMETRIC ANALYSIS AND LITERATURE REVIEW
2020-01-01 Salvietti, Giada; Ieva, Marco; Ziliani, Cristina; Ranfagni, Silvia
AN OVERVIEW ON OMNICHANNEL RESEARCH: INTELLECTUAL FOUNDATIONS AND IMPLICATIONS FOR RESEARCH
2021-01-01 Salvietti, Giada; Ieva, Marco; Ziliani, Cristina; Ranfagni, Silvia
B2C: casi di studio e dinamiche di sviluppo
2002-01-01 Lugli, Gianpiero; Luceri, Beatrice; Ottimo, E.; Gallucci, F.; Ziliani, Cristina
Bambini: conversazioni nella rete e strategie di brand. Prime osservazioni e linee di ricerca
2013-01-01 Franchi, Maura; Ziliani, Cristina; Bellini, Silvia
Beyond the “mobile versus PC” dichotomy: Profiling online shoppers based on device usage
2017-01-01 DE CANIO, Francesca; Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
BRAND AUTHENTICITY AND OMNICHANNEL RETAILING: CONCEPTUAL DISSONANCE AND EMERGING RESEARCH DIRECTIONS
2021-01-01 Salvietti, Giada; Ranfagni, Silvia; Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
Building customer loyalty in retailing: not all levers are created equal
2011-01-01 Bellini, Silvia; Cardinali, Maria Grazia; Ziliani, Cristina
Building Upon Retailers’ Absorptive Capacity to Boost the Innovation Process During Times of Emergency
2024-01-01 Pantano, Eleonora; Ziliani, Cristina; Slade, Emma; Ieva, Marco
Categorie di prodotti e categorie di clienti: un connubio possibile
2007-01-01 Ziliani, Cristina
Complaint behaviour in multichannel retailing: a cross-stage approach
2021-01-01 Frasquet, Marta; Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
Crescita ininterrotta per i loyalty program
2009-01-01 Ziliani, Cristina
Customer Relationship Management in a Digital World: Profiling Best in Class Companies
2016-01-01 Ziliani, Cristina; Ieva, Marco
Daily deal shoppers: What drives social couponing?
2018-01-01 Ieva, Marco; DE CANIO, Francesca; Ziliani, Cristina.
Dalla quantità alla qualità
2007-01-01 Ziliani, Cristina
Dalle carte fedeltà a Internet: l'evoluzione del micromarketing
2001-01-01 Lugli, Gianpiero; Ziliani, Cristina
Device usage patterns and online shopping behaviour
2015-01-01 DE CANIO, Francesca; Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
Diventa più forte la cultura della loyalty
2010-01-01 Ziliani, Cristina
Do Store Flyers Work? Implications for NBs and PLs from a Subgroup Analysis with Experimental Data
2016-01-01 Ieva, Marco; D’Attoma, Ida; Ziliani, Cristina; Gázquez Abad, Juan Carlos
E all'asta manderemo il nostro agente
1999-01-01 Ziliani, Cristina