LUCERI, Beatrice
LUCERI, Beatrice
Dipartimento di Scienze Economiche e Aziendali
Ambiente di marketing e penetrazione dell’e-commerce: quali i fattori abilitanti?
2021-01-01 Luceri, B.; Vergura, D. T.
An investigation on the fate of packaging waste in Parma district
1999-01-01 Melloni, R.; Miccio, M.; Luceri, Beatrice
Are gluten-free products healthy for non-celiac consumers? How the perception of well-being moderates gluten-free addiction
2024-01-01 Zerbini, C.; De Canio, F.; Martinelli, E.; Luceri, B.
B2C: casi di studio e dinamiche di sviluppo
2002-01-01 Lugli, Gianpiero; Luceri, Beatrice; Ottimo, E.; Gallucci, F.; Ziliani, Cristina
Cognitive biases in private branding (A fMRI experiment of over-the counter drugs)
2011-01-01 Lugli, Gianpiero; Vergura, Donata Tania; Di Dio, C.; Luceri, Beatrice
Cognitive biases in private branding (an fMRI experiment of over-the-counter drugs)
2012-01-01 Lugli, Gianpiero; Vergura, Donata Tania; Di Dio, C.; Luceri, Beatrice
Come aumentare il rendimento del lineare: il caso del pet food
1991-01-01 Luceri, Beatrice; Bernardi, F.
Comportamento del consumatore e sostenibilità: un’analisi bibliometrica
2020-01-01 Zerbini, C.; Luceri, B.; Vergura, D. T.
Comprendere lo scarto tra convenienza percepita e convenienza reale per orientare il marketing distributivo
2005-01-01 Luceri, Beatrice
Comunicare la sostenibilità ambientale attraverso il packaging
2023-01-01 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice
Comunicazione diretta mediante self scanner
2007-01-01 Luceri, Beatrice
Consumer Responses to Explicit Sexual Stimuli in Advertising: Artistic vs Provocative Style
2018-01-01 Tedeschi, Marcello; Luceri, Beatrice; Latusi, Sabrina; Vergura, Donata Tania; Zerbini, Cristina
Consumers' intention to buy generic drugs: evidences from the Italian settings
2017-01-01 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice
Consumers' knowledge of price levels and dynamics
2010-01-01 Luceri, Beatrice
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model
2020-01-01 Vergura, D. T.; Zerbini, C.; Luceri, B.
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model.
2019-01-01 Vergura, D. T.; Zerbini, C.; Luceri, B.
Customer Segmentation: it’s time to make a change
2021-01-01 Laurini, F.; Luceri, B.; Latusi, S
Dalla distribuzione estensiva alla distribuzione selettiva del volantino
2014-01-01 Luceri, Beatrice
Distribuzione fisica e distribuzione on line nel comparto grocery
2001-01-01 Luceri, Beatrice
Distribuzione fisica e distribuzione on line nel comparto grocery
2002-01-01 Luceri, Beatrice