Sfoglia per Autore
Evoluzione del volantino: dal formato cartaceo al formato digitale
2014-01-01 Ieva, Marco
Online vs. Offline Channels? Testing the Effect of Promotional Communication on Shopper Behaviour
2014-01-01 Ziliani, Cristina; GAZQUEZ ABAD, J. C.; Ieva, Marco
L'efficacia della comunicazione promozionale tra carta e digitale nel Largo Consumo: disegno sperimentale e indicazioni dallo studio pilota
2014-01-01 Ziliani, Cristina; GAZQUEZ ABAD, J. C.; Ieva, Marco
Innovation in Brand Promotion: Reacting to the Economic Crisis with Digital Channels and Customer Insight
2014-01-01 Ziliani, Cristina; Ieva, Marco
Online vs. Offline store flyers: estimating the effect of medium on intention to visit the store and buy in FMCG
2015-01-01 Ieva, Marco; Ziliani, Cristina; Gàzquez Abad, Juan Carlos
L'evoluzione della promozione di prezzo
2015-01-01 Ieva, Marco
La letteratura scientifica sull'efficacia dei programmi fedeltà
2015-01-01 Ieva, Marco
Le preferenze degli italiani per carta e digitale nel loyalty marketing
2015-01-01 Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
New developments in price and loyalty promotion: managerial implications and new avenues for research
2015-01-01 Ziliani, Cristina; Ieva, Marco
Le preferenze degli italiani per la promozione: tra carta e digitale
2015-01-01 Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
Device usage patterns and online shopping behaviour
2015-01-01 DE CANIO, Francesca; Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
Memory for private label versus national brand in feature advertising
2015-01-01 Ieva, Marco; Ziliani, Cristina; Gàzquez Abad, Juan Carlos
Retail Shopper Marketing: the Future of Promotional Flyers
2015-01-01 Ziliani, Cristina; Ieva, Marco
Exploring patterns of loyalty program participation: new implications for research and practice
2016-01-01 Ziliani, Cristina; Ieva, Marco
Allargare il mercato del Made in Italy nel settore agroalimentare: una nuova opportunità per il retail
2016-01-01 Bellini, Silvia; Cardinali, Maria Grazia; Ieva, Marco; Lugli, Gianpiero; Ziliani, Cristina
Customer Relationship Management in a Digital World: Profiling Best in Class Companies
2016-01-01 Ziliani, Cristina; Ieva, Marco
Do Store Flyers Work? Implications for NBs and PLs from a Subgroup Analysis with Experimental Data
2016-01-01 Ieva, Marco; D’Attoma, Ida; Ziliani, Cristina; Gázquez Abad, Juan Carlos
Beyond the “mobile versus PC” dichotomy: Profiling online shoppers based on device usage
2017-01-01 DE CANIO, Francesca; Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
The interplay between customer experience and customer loyalty: Which touchpoints matter?
2017-01-01 Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
From customer experience to customer loyalty: the role of touchpoints in retailing
2017-01-01 Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile