AIOLFI, SIMONE

AIOLFI, SIMONE  

Dipartimento di Scienze Economiche e Aziendali  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 39 (tempo di esecuzione: 0.042 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
"Data-driven digital advertising: benefits and risks of online behavioral advertising" 1-gen-2021 Aiolfi, Simone; Bellini, Silvia; Pellegrini, Davide
A model of mobile grocery app adoption in the Italian retail context 1-gen-2019 Aiolfi, S.; Bellini, S.
Casi di studio della new economy 1-gen-2021 Aiolfi, Simone
Caso 3. Cultura, territorio, innovazione e sostenibilità: il segreto di ParmaFood Group Srl per esportare i buoni prodotti italiani nel mondo 1-gen-2022 Aiolfi, Simone
Digital Nudging for Sustainability: A Bibliometric Analysis 1-gen-2024 Bacchilega, C.; Aiolfi, S.; Bellini, S.; Pellegrini, D
Exploring Metaverse Adoption in High-Involvement Purchases: Insights from field research 1-gen-2024 Luceri, B.; Aiolfi, S.; Romano, Giovanni
Fashion and new luxury digital disruption: The new challenges of fashion between omnichannel and traditional retailing 1-gen-2019 Aiolfi, Simone; Sabbadin, Edoardo
Green Digital Nudging and channel relationships 1-gen-2023 Aiolfi, Simone; Pellegrini, Davide; Bellini, Silvia; Latusi, Sabrina
Grocery Shopping Behaviour: Classic Drivers and COVID-19 Effect 1-gen-2021 Vergura, Donata Tania; Bellini, Silvia; Aiolfi, Simone; Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina
How shopping habits change with artificial intelligence: smart speakers' usage intention 1-gen-2022 Aiolfi, Simone; Bellini, Silvia; Luceri, Beatrice; Vergura, Donata Tania; Zerbini, Cristina
How shopping habits change with artificial intelligence: smart speakers' usage intention 1-gen-2023 Aiolfi, S
How sustainable store brands drive satisfaction, trust and loyalty towards grocery retailers 1-gen-2021 Bellini, S.; Aiolfi, S.; Sabbadin, E.
How to Promote Healthier Shopping Behaviour: Which Are the Most Effective Retail Marketing’ Levers in E-Commerce Grocery 1-gen-2021 Bellini, Silvia; Aiolfi, Simone; Grazia Cardinali, Maria
Il mobile: da strumento di informazione a canale di acquisto 1-gen-2022 Aiolfi, Simone
Impulse Buying Behavior: the mobile revolution 1-gen-2019 Bellini, S.; Aiolfi, S.
L’impatto della trasformazione digitale sui modelli organizzativi nelle filiere del largo consumo 1-gen-2021 Pellegrini, Davide; Aiolfi, Simone; Bellini, Silvia
Mobile shopping behavior: a bibliometric analysis 1-gen-2022 Zerbini, C.; Aiolfi, S.; Bellini, S.; Luceri, B.; Vergura, D. T.
Mobile Shopping Behaviour: un’analisi bibliometrica 1-gen-2021 Zerbini, Cristina; Aiolfi, Simone; Bellini, Silvia; Luceri, Beatrice; Vergura, Donata Tania
Mobile shopping revolution: minacce e opportunità per i retailer 1-gen-2021 Aiolfi, Simone
Nutrition, marketing and consumer behaviour: A systematic bibliometric analysis 1-gen-2023 Bacchilega, Chiara; Bellini, Silvia; Pellegrini, Davide; Aiolfi, Simone