Sfoglia per Autore
Marche private e promozioni di prezzo
2010-01-01 Fornari, Edoardo; Grandi, Sebastiano
The effectiveness of price promotion on Store Brands (empirical evidence from an italian retailer)
2011-01-01 Fornari, Edoardo; Grandi, Sebastiano
La distribuzione di profumi e cosmetici
2011-01-01 Fornari, Edoardo; Lugli, Gianpiero
Le promozioni di prezzo sulle marche private: variabilità tra categorie ed effetti competitivi inter-brand
2011-01-01 Fornari, Edoardo; Grandi, Sebastiano
Effects of intra-brand competition between private labels and manufacturer brands: empirical results from the Italian market
2011-01-01 Fornari, Edoardo; Grandi, S.; Fornari, D.
Effects of intra-brand competition between private labels and manufacturer brands. Empirical results from the Italian market
2011-01-01 Fornari, Edoardo; Grandi, Sebastiano; Fornari, Daniele
Rivoluzione commerciale e discontinuità delle politiche di mercato
2012-01-01 Fornari, Daniele; Grandi, Sebastiano; Fornari, Edoardo
Marketing Channel Trends
2012-01-01 Grandi, Sebastiano; Fornari, Edoardo
La multicanalità degli acquisti online-offline nell’elettronica di consumo
2013-01-01 Fornari, Edoardo; Grandi, Sebastiano
The influence of retailing-mix levers on private label market share: The case of the Italian FMCG market
2013-01-01 Fornari, Edoardo; Daniele, Fornari; Sebastiano, Grandi; Menegatti, Mario
Le nuove dimensioni della competizione tra le marche
2014-01-01 Fornari, Daniele; Grandi, Sebastiano; Fornari, Edoardo
Discount revolution. Da leader di convenienza a specialista della prossimità
2015-01-01 Fornari, Edoardo; Sebastiano, Grandi; Daniele, Fornari
To say or not to say. The importance of being transparent in retail branding
2016-01-01 Fornari, Edoardo; Negri, Francesca; Sebastiano, Grandi; Federica, Ceccotti
Leading national brands facing store brands competition: Is price competitiveness the only thing that matters?
2016-01-01 Fornari, Daniele; Fornari, Edoardo; Grandi, Sebastiano; Menegatti, Mario
Adding store to web: migration and synergy effects in muti-channel retailing
2016-01-01 Fornari, Edoardo; Fornari, Daniele; Grandi, Sebastiano; Menegatti, Mario; Hofacker, Charles F.
Store Brand as a Customer Experience Touchpoint and Its Contribution to Store Loyalty
2017-01-01 Ieva, Marco; Fornari, Edoardo; Ziliani, Cristina
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile