Online behavioral advertising: benefits and risks of data-driven digital advertising / Aiolfi, Simone; Bellini, Silvia. - (2020), pp. 91-102. (Intervento presentato al convegno 5th Colloquium on European Research in Retailing - Transforming Retail Channels in the Digital Era: Marketing and Operations Perspectives tenutosi a Valencia nel 1-2 settembre 2020).

Online behavioral advertising: benefits and risks of data-driven digital advertising

Aiolfi Simone;Bellini Silvia
2020-01-01

2020
978-84-09-23403-5
Online behavioral advertising: benefits and risks of data-driven digital advertising / Aiolfi, Simone; Bellini, Silvia. - (2020), pp. 91-102. (Intervento presentato al convegno 5th Colloquium on European Research in Retailing - Transforming Retail Channels in the Digital Era: Marketing and Operations Perspectives tenutosi a Valencia nel 1-2 settembre 2020).
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11381/2933618
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact