A collective marketing strategy to assess and manage the sustainability of Geographical Indications. The case of Parmigiano Reggiano PDO / Arciprete, R.; Arfini, Filippo; Filippini, Rosalia. - (2022). (Intervento presentato al convegno 1st Worldwide Perspectives on Geographical Indications.).

A collective marketing strategy to assess and manage the sustainability of Geographical Indications. The case of Parmigiano Reggiano PDO.

Arfini FILIPPO;Filippini Rosalia
2022-01-01

2022
A collective marketing strategy to assess and manage the sustainability of Geographical Indications. The case of Parmigiano Reggiano PDO / Arciprete, R.; Arfini, Filippo; Filippini, Rosalia. - (2022). (Intervento presentato al convegno 1st Worldwide Perspectives on Geographical Indications.).
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11381/2992153
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact