To capture people’s emotional experience associated with their purchase and consumption behaviors, the interview technique is not sufficient to avoid mistakes. In this framework, we have designed four experiments which we expect to complete by December 2013.

Emotional Tracking. The scientific frontier of marketing research / Lugli, Gianpiero; Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina. - (2013), pp. 72-73. (Intervento presentato al convegno Le scienze cognitive: applicazioni e valore socio-economico tenutosi a Dipartimento di Economia e Management, Università degli Studi di Trento nel 17-18-19 giugno 2013).

Emotional Tracking. The scientific frontier of marketing research

LUGLI, Gianpiero;LUCERI, Beatrice;ZERBINI, Cristina
2013-01-01

Abstract

To capture people’s emotional experience associated with their purchase and consumption behaviors, the interview technique is not sufficient to avoid mistakes. In this framework, we have designed four experiments which we expect to complete by December 2013.
2013
9788884435194
Emotional Tracking. The scientific frontier of marketing research / Lugli, Gianpiero; Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina. - (2013), pp. 72-73. (Intervento presentato al convegno Le scienze cognitive: applicazioni e valore socio-economico tenutosi a Dipartimento di Economia e Management, Università degli Studi di Trento nel 17-18-19 giugno 2013).
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11381/2650089
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact