Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 39 di 39
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Mobile Shopping Behaviour: un’analisi bibliometrica 1-gen-2021 Zerbini, Cristina; Aiolfi, Simone; Bellini, Silvia; Luceri, Beatrice; Vergura, Donata Tania
Grocery Shopping Behaviour: Classic Drivers and COVID-19 Effect 1-gen-2021 Vergura, Donata Tania; Bellini, Silvia; Aiolfi, Simone; Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina
How shopping habits change with artificial intelligence: smart speakers' usage intention 1-gen-2022 Aiolfi, Simone; Bellini, Silvia; Luceri, Beatrice; Vergura, Donata Tania; Zerbini, Cristina
Using mobile while shopping in-store: a new model of impulse-buying behaviour 1-gen-2022 Aiolfi, Simone; Bellini, Silvia; Grandi, Benedetta
Sostenibilità e Digital Nudging: modelli organizzativi e nuovi assetti (pre) competitivi 1-gen-2022 Pellegrini, Davide; Bellini, Silvia; Aiolfi, Simone; Latusi, Sabrina
What drives consumers to shop on mobile devices? Insights from a Meta-Analysis 1-gen-2022 Luceri, B.; Bijmolt T. H. A., (Tammo); Bellini, S.; Aiolfi, S.
Il mobile: da strumento di informazione a canale di acquisto 1-gen-2022 Aiolfi, Simone
Caso 3. Cultura, territorio, innovazione e sostenibilità: il segreto di ParmaFood Group Srl per esportare i buoni prodotti italiani nel mondo 1-gen-2022 Aiolfi, Simone
Mobile shopping behavior: a bibliometric analysis 1-gen-2022 Zerbini, C.; Aiolfi, S.; Bellini, S.; Luceri, B.; Vergura, D. T.
Understanding fruits and vegetables waste behavior through an integrative framework of the TPB and the NAM 1-gen-2023 Bacchilega, C.; Aiolfi, S.; Bellini, S.; Pellegrini, D
The Metaverse phenomenon: A first approach based on bibliometric analysis 1-gen-2023 Aiolfi, Simone; Luceri, Beatrice; Barattin, Marta; Latusi, Sabrina
Nutrition, marketing and consumer behaviour: A systematic bibliometric analysis 1-gen-2023 Bacchilega, Chiara; Bellini, Silvia; Pellegrini, Davide; Aiolfi, Simone
How shopping habits change with artificial intelligence: smart speakers' usage intention 1-gen-2023 Aiolfi, S
Green Digital Nudging and channel relationships 1-gen-2023 Aiolfi, Simone; Pellegrini, Davide; Bellini, Silvia; Latusi, Sabrina
Promoting (un)conscious purchasing behaviors and choices in favor of sustainability 1-gen-2024 Bellini, S.; Bacchilega, C.; Pellegrini, D.; Aiolfi, S
See you on the Metaverse: A bibliometric expedition through the Metaverse landscape 1-gen-2024 Aiolfi, Simone; Luceri, Beatrice
Digital Nudging for Sustainability: A Bibliometric Analysis 1-gen-2024 Bacchilega, C.; Aiolfi, S.; Bellini, S.; Pellegrini, D
Sustainability meets innovation in the retail sector: a bibliometric analysis 1-gen-2024 Aiolfi, S.; Vergura, D. T.; Bellini, S.; Luceri, B
Exploring Metaverse Adoption in High-Involvement Purchases: Insights from field research 1-gen-2024 Luceri, B.; Aiolfi, S.; Romano, Giovanni
Mostrati risultati da 21 a 39 di 39
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile