Sfoglia per Autore
Comportamento del consumatore e sostenibilità: un’analisi bibliometrica
2020-01-01 Zerbini, C.; Luceri, B.; Vergura, D. T.
Sostenibilità ambientale e food packaging. Il ruolo del materiale nel processo di acquisto
2020-01-01 Vergura, D. T.; Zerbini, C.; Luceri, B.; Cristini, G.
The effect of packaging material on consumer evaluation and choice: A comparison between glass and tetra-pak in the olive oil sector
2020-01-01 Luceri, Beatrice; Vergura, Donata Tania; Zerbini, Cristina
Environmental sustainability and food packaging. The role of packing material in purchasing decisions
2020-01-01 Vergura, Donata Tania; Zerbini, Cristina; Luceri, Beatrice; Cristini, Guido
Le dimensioni di valore della marca. Uno studio esplorativo sul contesto distributivo
2020-01-01 Cristini, Guido; Zerbini, Cristina
The Effect of Social EWOM on Consumers’ Behaviour Patterns in the Fashion Sector
2021-01-01 Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina
Eu Ecolabel: il ruolo delle etichette ambientali nel processo decisionale di acquisto
2021-01-01 Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania
Grocery Shopping Behaviour: Classic Drivers and COVID-19 Effect
2021-01-01 Vergura, Donata Tania; Bellini, Silvia; Aiolfi, Simone; Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina
Il Sustainable Supply Chain Management in letteratura: un approccio settoriale
2021-01-01 Cristini, Guido; Zerbini, Cristina; Salvietti, Giada
The role of social networks during the COVID-19 lockdown: real-life social distancing vs virtual interaction
2021-01-01 Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina
Buono per Te, Buono per il Pianeta. La strategia di sostenibilità di Barilla
2021-01-01 Cristini, Guido; Zerbini, Cristina
Sustainable Supply Chain Management: A Literature Review
2021-01-01 Cristini, G.; Zerbini, C.; Salvietti, G.
Mobile Shopping Behaviour: un’analisi bibliometrica
2021-01-01 Zerbini, Cristina; Aiolfi, Simone; Bellini, Silvia; Luceri, Beatrice; Vergura, Donata Tania
La sfida della sostenibilità: la nuova frontiera dell'innovazione distributiva
2022-01-01 Cristini, Guido; Zerbini, Cristina
Le dimensioni di valore della marca. Uno studio esplorativo sul contesto distributivo.
2022-01-01 Cristini, G.; Zerbini, C.
How shopping habits change with artificial intelligence: smart speakers' usage intention
2022-01-01 Aiolfi, Simone; Bellini, Silvia; Luceri, Beatrice; Vergura, Donata Tania; Zerbini, Cristina
Nutritional claims and framing effect: how does the way of communication impact on the product perception?
2022-01-01 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice; Cristini, Guido
Drivers of Consumer Adoption of e-Commerce: a Meta-Analysis
2022-01-01 Zerbini, Cristina; Bijmolt, Tammo H. A.; Maestripieri, Silvia; Luceri, Beatrice
Mobile shopping behavior: a bibliometric analysis
2022-01-01 Zerbini, C.; Aiolfi, S.; Bellini, S.; Luceri, B.; Vergura, D. T.
Online shopping and sustainability. Willingness to pay a contribution to offset environmental pollution
2022-01-01 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile