Sfoglia per Autore  

opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 54
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Consumers' intention to buy generic drugs: evidences from the Italian settings 1-gen-2017 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice
Leveraging consumer's behaviour to promote generic drugs in Italy 1-gen-2017 Zerbini, Cristina; Luceri, Beatrice; Vergura, Donata Tania
How to improve food choices through vending machines: The importance of healthy food availability and consumers' awareness 1-gen-2017 Rosi, Alice; Zerbini, Cristina; Pellegrini, Nicoletta; Scazzina, Francesca; Brighenti, Furio; Lugli, Gianpiero
Pro-social marketing campaigns: Willingness to pay and purchase intention for fare-trade chocolate 1-gen-2017 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice; Latusi, Sabrina
Wine Marketing: Consumer Persuasion through the Region of Origin 1-gen-2018 Latusi, Sabrina; Zerbini, Cristina; Maestripieri, Silvia; Luceri, Beatrice
Sexual stimuli in advertising: The opposite sex effect. 1-gen-2018 Latusi, Sabrina; Tedeschi, Marcello; Zerbini, Cristina
Consumer Responses to Explicit Sexual Stimuli in Advertising: Artistic vs Provocative Style 1-gen-2018 Tedeschi, Marcello; Luceri, Beatrice; Latusi, Sabrina; Vergura, Donata Tania; Zerbini, Cristina
Store Brand Purchase in the Italian Market 1-gen-2018 Cristini, G.; Zerbini, C.
Palm oil: with or without? The impact of claims on consumer perception. 1-gen-2018 Cristini, G.; Luceri, B.; Latusi, S.; Vergura, D. T.; Zerbini, C.
Store Brand Equity: An Explorative Study 1-gen-2018 Cristini, Guido; Zerbini, Cristina; Martini, Elisa
La segmentazione della marca del distributore "premium": la valutazione dei consumatori in relazione ai fattori di scelta. 1-gen-2018 Cristini, Guido; Zerbini, Cristina
La marca del distributore premium nella prospettiva degli attori della filiera: un’analisi esplorativa. 1-gen-2018 Cristini, Guido; Zerbini, Cristina; Martini, Elisa
Promuovere scelte alimentari corrette attraverso le etichette nutrizionali 1-gen-2018 Zerbini, Cristina; Luceri, Beatrice; Latusi, Sabrina
Teste tempestose. Capire il consumatore: dal comportamentismo al neuromarketing 1-gen-2019 Luceri, B.; Zerbini, C.
Consumers’ attitude and purchase intention towards organic personal care products. An application of the S-O-R model. 1-gen-2019 Vergura, D. T.; Zerbini, C.; Luceri, B.
“Palm oil free” vs “sustainable palm oil”: the impact of claims on consumer perception 1-gen-2019 Vergura, D. T.; Zerbini, C.; Luceri, B.
Shaping consumption propensity through the emotional response evoked by nutritional labels: Evidence from an fMRI study 1-gen-2019 Zerbini, C.; Luceri, B.; Marchetti, A.; Di Dio, C.
How fair-trade claims and emotional empathy affect the consumer’s propensity to buy fair chocolate? 1-gen-2019 Zerbini, C.; Vergura, D. T.; Luceri, B.
A new model to predict consumers' willingness to buy fair-trade products 1-gen-2019 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania; Latusi, Sabrina
Sostenibilità ambientale e food packaging. Il ruolo del materiale nel processo di acquisto 1-gen-2020 Vergura, D. T.; Zerbini, C.; Luceri, B.; Cristini, G.
Mostrati risultati da 21 a 40 di 54
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile