Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 58
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
L'efficacia della comunicazione promozionale tra carta e digitale nel Largo Consumo: disegno sperimentale e indicazioni dallo studio pilota 1-gen-2014 Ziliani, Cristina; GAZQUEZ ABAD, J. C.; Ieva, Marco
Evoluzione del volantino: dal formato cartaceo al formato digitale 1-gen-2014 Ieva, Marco
Online vs. Offline Channels? Testing the Effect of Promotional Communication on Shopper Behaviour 1-gen-2014 Ziliani, Cristina; GAZQUEZ ABAD, J. C.; Ieva, Marco
Innovation in Brand Promotion: Reacting to the Economic Crisis with Digital Channels and Customer Insight 1-gen-2014 Ziliani, Cristina; Ieva, Marco
New developments in price and loyalty promotion: managerial implications and new avenues for research 1-gen-2015 Ziliani, Cristina; Ieva, Marco
Device usage patterns and online shopping behaviour 1-gen-2015 DE CANIO, Francesca; Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
La letteratura scientifica sull'efficacia dei programmi fedeltà 1-gen-2015 Ieva, Marco
Le preferenze degli italiani per carta e digitale nel loyalty marketing 1-gen-2015 Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
Le preferenze degli italiani per la promozione: tra carta e digitale 1-gen-2015 Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
Retail Shopper Marketing: the Future of Promotional Flyers 1-gen-2015 Ziliani, Cristina; Ieva, Marco
L'evoluzione della promozione di prezzo 1-gen-2015 Ieva, Marco
Online vs. Offline store flyers: estimating the effect of medium on intention to visit the store and buy in FMCG 1-gen-2015 Ieva, Marco; Ziliani, Cristina; Gàzquez Abad, Juan Carlos
Memory for private label versus national brand in feature advertising 1-gen-2015 Ieva, Marco; Ziliani, Cristina; Gàzquez Abad, Juan Carlos
Customer Relationship Management in a Digital World: Profiling Best in Class Companies 1-gen-2016 Ziliani, Cristina; Ieva, Marco
Exploring patterns of loyalty program participation: new implications for research and practice 1-gen-2016 Ziliani, Cristina; Ieva, Marco
Do Store Flyers Work? Implications for NBs and PLs from a Subgroup Analysis with Experimental Data 1-gen-2016 Ieva, Marco; D’Attoma, Ida; Ziliani, Cristina; Gázquez Abad, Juan Carlos
Allargare il mercato del Made in Italy nel settore agroalimentare: una nuova opportunità per il retail 1-gen-2016 Bellini, Silvia; Cardinali, Maria Grazia; Ieva, Marco; Lugli, Gianpiero; Ziliani, Cristina
Beyond the “mobile versus PC” dichotomy: Profiling online shoppers based on device usage 1-gen-2017 DE CANIO, Francesca; Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
From customer experience to customer loyalty: the role of touchpoints in retailing 1-gen-2017 Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
The interplay between customer experience and customer loyalty: Which touchpoints matter? 1-gen-2017 Ieva, Marco; Ziliani, Cristina
Mostrati risultati da 1 a 20 di 58
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile