Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 64
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Sustainability meets innovation in the retail sector: a bibliometric analysis 1-gen-2024 Aiolfi, S.; Vergura, D. T.; Bellini, S.; Luceri, B
Le App di food sharing tra benefici individuali e ambientali: ascolto delle conversazioni online degli utenti su Too Good To Go. 1-gen-2024 Bellini, Silvia; Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania; Ceccoli, Beatrice
Nutritional claims and framing effect: how does the way of communication impact on the product perception? 1-gen-2023 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice; Cristini, Guido
New shopping behaviors in a changing environment 1-gen-2023 Bellini, S.; Zerbini, C.; Vergura, D. T.; Luceri, B.
Comunicare la sostenibilità ambientale attraverso il packaging 1-gen-2023 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice
Green, but still feeling guilty. The influence of anticipated emotions on sustainable fashion consumption 1-gen-2023 Mainolfi, G.; Oduro, S.; Vergura, D. T.; De Nisco, A.
The role of pride, awareness of consequences and sense of responsibility in sustainable packaging choice 1-gen-2023 Vergura, D. T.; Luceri, B.; Zerbini, C.
SECOND-HAND CLOTHING (SHC): DALLA PREOCCUPAZIONE AMBIENTALE ALLA RICERCA DI UNICITÀ. UN'ANALISI SUI CONSUMATORI ITALIANI 1-gen-2023 Mainolfi, G.; Vergura, D. T.
Factors affecting utilitarian and hedonic attitudes towards online food delivery services during the COVID-19 pandemic. A study of Canadian consumers 1-gen-2023 Mainolfi, G.; D'Amico, S.; Vergura, D. T.
Investigating sustainable consumption behaviors: A bibliometric analysis 1-gen-2023 Vergura, D. T.; Zerbini, C.; Luceri, B.; Palladino, R.
E-Commerce e Phygital Strategy. Imprese e consumatori tra fisico e digitale 1-gen-2022 Vergura, Donata Tania
Mobile shopping behavior: a bibliometric analysis 1-gen-2022 Zerbini, C.; Aiolfi, S.; Bellini, S.; Luceri, B.; Vergura, D. T.
Online shopping and sustainability. Willingness to pay a contribution to offset environmental pollution 1-gen-2022 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania
The influence of fashion blogger credibility, engagement and homophily on intentions to buy and e-WOM. Results of a binational study 1-gen-2022 Mainolfi, G.; Vergura, D. T.
How shopping habits change with artificial intelligence: smart speakers' usage intention 1-gen-2022 Aiolfi, Simone; Bellini, Silvia; Luceri, Beatrice; Vergura, Donata Tania; Zerbini, Cristina
Nutritional claims and framing effect: how does the way of communication impact on the product perception? 1-gen-2022 Zerbini, Cristina; Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice; Cristini, Guido
The Effect of Social EWOM on Consumers’ Behaviour Patterns in the Fashion Sector 1-gen-2021 Vergura, Donata Tania; Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina
The role of store brand love in online shopping behavior. An application of the S-O-R model to the online fashion retailing 1-gen-2021 D’Amico, Simona; Mainolfi, Giada; Vergura, Donata Tania
Il Manifesto del Marketing contemporaneo 1-gen-2021 Resciniti, R.; Dalli, D.; Cristini, G.; Di Gregorio, A.; Mattiacci, A.; Sambri, C.; Vergura, D. T.
Grocery Shopping Behaviour: Classic Drivers and COVID-19 Effect 1-gen-2021 Vergura, Donata Tania; Bellini, Silvia; Aiolfi, Simone; Luceri, Beatrice; Zerbini, Cristina
Mostrati risultati da 1 a 20 di 64
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile