Sfoglia per Autore ZANI, Sergio
An Iterative Method for the Detection of Multivariate Outliers
1997-01-01 Riani, Marco; Zani, Sergio
Robust Bivariate Boxplots and Multiple Outlier Detection
1998-01-01 Zani, Sergio; Riani, Marco; Corbellini, Aldo
Longitudinal Outlier Detection Through Robust Bivariate Boxplots
1999-01-01 Zani, Sergio; Riani, Marco
Exploratory Methods for Detecting High Density Regions in Cluster Analysis
1999-01-01 Zani, Sergio; Cerioli, Andrea
New Methods for Ordering Multivariate Data: an Application to the Performance of Investment Funds
1999-01-01 Zani, Sergio; Riani, Marco; Corbellini, Aldo
Analisi dei dati statistici. Vol. II. Osservazioni multidimensionali
2000-01-01 Zani, Sergio
Exploratory Methods for Detecting High Density Regions in Cluster Analysis
2001-01-01 Cerioli, Andrea; Zani, Sergio
Exploratory Methods for Detecting High Density Regions in Cluster Analysis
2001-01-01 Cerioli, Andrea; Zani, Sergio
Introduzione all'analisi dei dati nell'era di Internet
2002-01-01 Zani, Sergio
Boxplot bivariato robusto e forward search: applicazioni nel controllo di qualità
2002-01-01 Zani, Sergio; Riani, Marco; Corbellini, Aldo
A Fuzzy Approach to the Measurement of Poverty
2003-01-01 Cerioli, Andrea; Zani, Sergio
L’ICT nella pubblica amministrazione: un’applicazione ai comuni dell’Emilia-Romagna
2005-01-01 Cerioli, Andrea; Milioli, Maria Adele; Isabella, Morlini; Zani, Sergio
Estimation of the Structural Means of a Sample of Curves by Dynamic Time Warping
2006-01-01 I., Morlini; Zani, Sergio
Qualità dei servizi on line dei Comuni dell'Emilia-Romagna
2007-01-01 Milioli, Maria Adele; Zani, Sergio
Analisi multivariate per la valutazione delle politiche di e-government nei comuni dell'Emilia-Romagna
2007-01-01 Mancini, M; Milioli, Maria Adele; Tartari, D; Zani, Sergio; Cerioli, Andrea
Analisi dei Dati e Data Mining per le Decisioni Aziendali
2007-01-01 Zani, Sergio; Cerioli, Andrea
Analisi dei dati e data mining per le decisioni aziendali
2007-01-01 Zani, Sergio; Cerioli, Andrea
Measuring Customer Satisfaction Using Ordinal Variables: An Application in a Survey on a Contact Center
2008-01-01 Zani, Sergio; L., Berzieri
Measuring Customer Satisfaction Using Ordinal Variables: An Application on a Survey on a Contact Center.
2008-01-01 Zani, Sergio; Lara, Berzieri
Measuring Customer Satisfaction Using Ordinal Variables: An Application on a Survey on a Contact Center
2008-01-01 Zani, Sergio; L., Berzieri
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile